Nákup mezilaboratorních testů požadované ČIA pro odbor laboratorní diagnostiky Hlučín u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup mezilaboratorních testů požadované ČIA pro odbor laboratorní diagnostiky Hlučín u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/23/V00006087
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00006087
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Uzavřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
uzavřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
20. 03. 2023 12:32
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
16. 03. 2023 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Dana
Příjmení
Koligová
koligovad@army.cz
Telefon 1
+420 973487325
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup mezilaboratorních testů požadované ČIA pro odbor laboratorní diagnostiky Hlučín u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín. Plnění bude provedeno podle požadavků zadavatele na základě uzavřené kupní smlouvy s vítězným uchazečem dle Programů mezilaboratorního zkoušení , Kvalita v mikrobiologii (QMS) a Kvalita v potravinách (QFCS). Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou elektronicky podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Jako přílohu č. 4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2023. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Plnění bude provedeno po podpisu kupní smlouvy poslední ze smluvních stran (podle požadavků zadavatele) a dle termínů přihlášek firmy LGC Standards Sp). Místo plnění je Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín. Zpracování nabídkové ceny Nabídka bude zpracovaná v jazyce českém. Nabídkovou cenu získáte provedením zacenění v příloze č. 2. Dále doplnit návrh KS viz. příloha č. 3. Přílohy č. 2 a 3 a 4 zaslat s dalšími požadovanými doklady. Nabídková cena bude cenou konečnou. Další náklady nebudou možné. V tabulce se zaceněním nesmí být žádná položka „nulová“. Posuzovaná bude celková soutěžená cena za požadovaný materiál s DPH – hodnocením dle nejnižší nabídkové ceny.
Kód z číselníku NIPEZ
33694000-1
Název z číselníku NIPEZ
Diagnostika
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
33694000-1
Název z číselníku CPV
Diagnostika
Název předmětu
Diagnostika
Textové pole pro popis místa plnění
Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.
Položky předmětu
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 11. 2024 10:32 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
21. 03. 2023 11:51 | Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky.pdf. | |||
20. 03. 2023 12:32 | Uveřejnění zadávacích podmínek |